Audyt – jak wskazuje internetowe wydanie Słownika Języka Polskiego PWN – to kontrola firmy, spółki bądź przedsiębiorstwa pod kątem rozmaitych obszarów, np. finansowych i organizacyjnych, jak również ocena perspektyw rozwoju. Co, biorąc powyższe pod uwagę, oznacza więc audyt SEO? Jest to drobiazgowa analiza strony www, oceniająca przeróżne jej elementy, jak tytuły i opisy meta, szybkość wczytywania się strony, hierarchię nagłówków, kod strony i wiele innych aspektów. Oprócz samego wyliczenia uchybień i błędów, w rzetelnym audycie…
WięcejStrony internetowe
Krótko o usuwaniu infekcji i wirusów z WordPress
WordPress stał się w minionych latach tak popularnym CMS-em, że liczbę sklepów i witryn działających z jego użyciem szacuje się w tym momencie na miliony. Powszechność stosowania tego systemu zarządzania treścią sprawia, iż strony oparte na WordPressie bywają popularnym celem ataków cyberprzestępców. W przypadku zawirusowania witryny malware, nieodzowne będzie usunięcie infekcji z WordPressa. Jak zidentyfikować zainfekowanego WordPressa? Wpisy na stronie zostały podmienione bez Twojej wiedzy? Strona wysyła niechcianą pocztę? Na witrynie znalazłeś przekierowania do obcych…
WięcejLink building poprzez PBN – postaw na wizytówki NAP i artykuły z canonicalem
Aby odbiorca znalazł twoją działalność powinieneś nie tylko mieć firmową stronę www, ale także postarać się o jej widoczność na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Do tego kluczowa jest zawartość strony oraz to czy systematycznie pojawiają się na niej kolejne fachowe i pomocne dla klienta treści. Lecz nie wolno również zaniedbać tzw. link buildingu, a więc zdobywania linków zewnętrznych kierujących na stronę. Jednym ze sposobów na link building jest wykorzystanie PBN-ów – prywatnych sieci portali. PBN…
WięcejAtrakcje turystyczne w Małopolsce – gdzie szukać o nich informacji?
Chociaż małopolskie jest jednym z najmniejszych polskich województw, ma ono mnóstwo do zaoferowania zarówno turystom zza granicy, jak i z innych części kraju. Dzieje się tu dużo, więc często ciężko odnaleźć się w ogromie wiadomości o godnych zwiedzenia atrakcjach oraz zbliżających się eventach sportowych czy kulturalnych w Małopolsce. Serwis o atrakcjach turystycznych w Małopolsce – co tu odkryjesz? By przybliżyć przyszłym zwiedzającym atrakcje turystyczne tego województwa, powstał portal visitmalopolska.pl. Publikowane są tu informacje nie tylko…
WięcejPortal wiedzy o zdrowiu – jak racjonalnie z niego korzystać?
W sieci da się niezmiernie prosto wyszukać informacje na każdy temat. Internauci upodobali sobie w szczególności szukanie porad w Google odnośnie zagadnień medycznych, częstokroć nawet poprzedzając decyzję o konsultacji z lekarzem godzinami myszkowania w sieci z nadzieją na odnalezienie na własną rękę odpowiedzi na palący problem. Lecz czy to właściwy model wykorzystywania informacji publikowanych na stronach o zdrowym stylu życia? Strona o zdrowiu i urodzie jako użyteczne źródło pomocnej wiedzy W gąszczu artykułów o zdrowiu,…
WięcejWordPress – komu powierzyć opiekę nad stroną www na tym CMS-ie?
WordPress, opracowany w głównej mierze jako platforma blogowa, w mgnieniu oka stał się nadzwyczaj rozpowszechnionym systemem zarządzania treścią. Z uwagi na fakt, iż jest szybki i łatwo można opanować podstawy posługiwania się nim, wykorzystuje się go dzisiaj do tworzenia sklepów e-commerce i wymyślnych stron. Aczkolwiek ten CMS może być powodem nieprzyjemnych sytuacji, w związku z tym ważną i potrzebną usługą staje się opieka techniczna nad stroną na WordPressie. Czemu należy polecić opiekę nad stroną www…
WięcejDuplicate content kontra unikalne treści na stronie internetowej
Poruszając się w internecie, łatwo można zaobserwować, że treści na stronach internetowych czasem powtarzają się. Nie jest to pożądane zjawisko z punktu widzenia użytkownika, na dodatek może mieć konsekwencje, jeśli chodzi o pozycje w wynikach wyszukiwania. Wyjaśniamy, czym jest duplicate content, kiedy występuje i dlaczego unikalne treści mają większą wartość. Czym jest duplicate content? ”Duplicate content” to termin stosowany w SEO, oznaczający treść, która nie jest unikalna i pojawia się na więcej niż jednej stronie…
WięcejGoogle Tag Manager – czym jest i dlaczego warto wdrożyć go na swojej stronie?
To, czy serwis internetowy osiągnie sukces, zależy od wielu czynników. Jednym z nich jest monitorowanie zachowań użytkowników. Pozwala to lepiej zrozumieć, w jaki sposób poruszają się oni po stronie oraz w jaki sposób korzystają z proponowanych pozycji. Gromadzenie tego typu danych powinno być podstawą w planowaniu rozwoju witryny. Jednak aby to skutecznie robić, potrzebne są odpowiednie narzędzia. Jednym z nich jest Google Tag Manager. Wyjaśniamy, dlaczego warto wdrożyć go na swojej stronie. Czym jest Google…
WięcejIndeksowanie strony w Google – jak przebiega ten proces, ile trwa i czy można go przyspieszyć?
Wyszukiwarka Google jest dla wielu właścicieli witryn głównym źródłem pozyskiwania ruchu na stronę. To, jak szybko dany adres pojawi się w wynikach wyszukiwania, może mieć realny wpływ na nasz biznes. M.in. dlatego warto wiedzieć, jak przebiega proces indeksowania oraz czy można go przyspieszyć. Jak przebiega indeksowanie strony? Dodawanie stron do indeksu oraz wyświetlanie wyników wyszukiwania to złożony i w pełni zautomatyzowany proces. Google dzieli go na trzy podstawowe etapy: Skanowanie: Roboty indeksujące nieustannie przeszukują sieć…
WięcejZalety optymalizacji stron
Wydałeś fortunę na swoją witrynę internetową, jednak ta nie zdobywa nowych kontrahentów? Jest doskonale zaprojektowana oraz posiada najnowsze rozwiązania, jednak klientów wcale nie przybywa? Licznik odwiedzin nie rusza się pomimo Twoich starań? Najpewniej przyczyna tkwi w małej widoczności w sieci. Internauci zwykle korzystają z wyszukiwarek – każdy przedsiębiorca powinien więc zatroszczyć się o to, żeby witrynę jego firmy internauci znaleźli bez większych problemów. Jak to osiągnąć? Należy skoncentrować się na stronie, modyfikując ją zgodnie z…
Więcej