Do grupy WeNet dołącza WebWave – największy na rynku kreator stron WWW

Do grupy WeNet dołącza WebWave – największy na rynku kreator stron WWW

WeNet Group, spółka oferująca małym i średnim przedsiębiorcom różnorodne rozwiązania marketingu internetowego do promocji i rozwijania biznesu, połączyła siły z firmą WebWave – największym na polskim rynku kreatorem stron internetowych, z którego korzysta ponad 600 tys. użytkowników. Dzięki temu połączeniu WeNet umocni swoją pozycję lidera w zakresie marketingu online i tworzenia stron WWW w segmencie MŚP. Współpraca przyniesie korzyści jednak nie tylko obu firmom, które będą miały dostęp do nowych produktów i usług, ale przede…

Więcej

Do grupy WeNet dołącza WebWave – największy na rynku kreator stron WWW

Do grupy WeNet dołącza WebWave – największy na rynku kreator stron WWW

WeNet Group, spółka oferująca małym i średnim przedsiębiorcom różnorodne rozwiązania marketingu internetowego do promocji i rozwijania biznesu, połączyła siły z firmą WebWave – największym na polskim rynku kreatorem stron internetowych, z którego korzysta ponad 600 tys. użytkowników. Dzięki temu połączeniu WeNet umocni swoją pozycję lidera w zakresie marketingu online i tworzenia stron WWW w segmencie MŚP. Współpraca przyniesie korzyści jednak nie tylko obu firmom, które będą miały dostęp do nowych produktów i usług, ale przede…

Więcej

Kompleksowa analiza stron internetowych – audyt SEO

Kompleksowa analiza stron internetowych – audyt SEO

Audyt – jak wskazuje internetowe wydanie Słownika Języka Polskiego PWN – to kontrola firmy, spółki bądź przedsiębiorstwa pod kątem rozmaitych obszarów, np. finansowych i organizacyjnych, jak również ocena perspektyw rozwoju. Co, biorąc powyższe pod uwagę, oznacza więc audyt SEO? Jest to drobiazgowa analiza strony www, oceniająca przeróżne jej elementy, jak tytuły i opisy meta, szybkość wczytywania się strony, hierarchię nagłówków, kod strony i wiele innych aspektów. Oprócz samego wyliczenia uchybień i błędów, w rzetelnym audycie…

Więcej

Krótko o usuwaniu infekcji i wirusów z WordPress

Krótko o usuwaniu infekcji i wirusów z WordPress

WordPress stał się w minionych latach tak popularnym CMS-em, że liczbę sklepów i witryn działających z jego użyciem szacuje się w tym momencie na miliony. Powszechność stosowania tego systemu zarządzania treścią sprawia, iż strony oparte na WordPressie bywają popularnym celem ataków cyberprzestępców. W przypadku zawirusowania witryny malware, nieodzowne będzie usunięcie infekcji z WordPressa. Jak zidentyfikować zainfekowanego WordPressa? Wpisy na stronie zostały podmienione bez Twojej wiedzy? Strona wysyła niechcianą pocztę? Na witrynie znalazłeś przekierowania do obcych…

Więcej

Link building poprzez PBN – postaw na wizytówki NAP i artykuły z canonicalem

Link building poprzez PBN – postaw na wizytówki NAP i artykuły z canonicalem

Aby odbiorca znalazł twoją działalność powinieneś nie tylko mieć firmową stronę www, ale także postarać się o jej widoczność na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Do tego kluczowa jest zawartość strony oraz to czy systematycznie pojawiają się na niej kolejne fachowe i pomocne dla klienta treści. Lecz nie wolno również zaniedbać tzw. link buildingu, a więc zdobywania linków zewnętrznych kierujących na stronę. Jednym ze sposobów na link building jest wykorzystanie PBN-ów – prywatnych sieci portali. PBN…

Więcej

Atrakcje turystyczne w Małopolsce – gdzie szukać o nich informacji?

Atrakcje turystyczne w Małopolsce – gdzie szukać o nich informacji?

Chociaż małopolskie jest jednym z najmniejszych polskich województw, ma ono mnóstwo do zaoferowania zarówno turystom zza granicy, jak i z innych części kraju. Dzieje się tu dużo, więc często ciężko odnaleźć się w ogromie wiadomości o godnych zwiedzenia atrakcjach oraz zbliżających się eventach sportowych czy kulturalnych w Małopolsce. Serwis o atrakcjach turystycznych w Małopolsce – co tu odkryjesz? By przybliżyć przyszłym zwiedzającym atrakcje turystyczne tego województwa, powstał portal visitmalopolska.pl. Publikowane są tu informacje nie tylko…

Więcej

Portal wiedzy o zdrowiu – jak racjonalnie z niego korzystać?

Portal wiedzy o zdrowiu – jak racjonalnie z niego korzystać?

W sieci da się niezmiernie prosto wyszukać informacje na każdy temat. Internauci upodobali sobie w szczególności szukanie porad w Google odnośnie zagadnień medycznych, częstokroć nawet poprzedzając decyzję o konsultacji z lekarzem godzinami myszkowania w sieci z nadzieją na odnalezienie na własną rękę odpowiedzi na palący problem. Lecz czy to właściwy model wykorzystywania informacji publikowanych na stronach o zdrowym stylu życia? Strona o zdrowiu i urodzie jako użyteczne źródło pomocnej wiedzy W gąszczu artykułów o zdrowiu,…

Więcej

WordPress – komu powierzyć opiekę nad stroną www na tym CMS-ie?

WordPress – komu powierzyć opiekę nad stroną www na tym CMS-ie?

WordPress, opracowany w głównej mierze jako platforma blogowa, w mgnieniu oka stał się nadzwyczaj rozpowszechnionym systemem zarządzania treścią. Z uwagi na fakt, iż jest szybki i łatwo można opanować podstawy posługiwania się nim, wykorzystuje się go dzisiaj do tworzenia sklepów e-commerce i wymyślnych stron. Aczkolwiek ten CMS może być powodem nieprzyjemnych sytuacji, w związku z tym ważną i potrzebną usługą staje się opieka techniczna nad stroną na WordPressie. Czemu należy polecić opiekę nad stroną www…

Więcej

Duplicate content kontra unikalne treści na stronie internetowej

Duplicate content kontra unikalne treści na stronie internetowej

Poruszając się w internecie, łatwo można zaobserwować, że treści na stronach internetowych czasem powtarzają się. Nie jest to pożądane zjawisko z punktu widzenia użytkownika, na dodatek może mieć konsekwencje, jeśli chodzi o pozycje w wynikach wyszukiwania. Wyjaśniamy, czym jest duplicate content, kiedy występuje i dlaczego unikalne treści mają większą wartość. Czym jest duplicate content? ”Duplicate content” to termin stosowany w SEO, oznaczający treść, która nie jest unikalna i pojawia się na więcej niż jednej stronie…

Więcej

Google Tag Manager – czym jest i dlaczego warto wdrożyć go na swojej stronie?

Google Tag Manager – czym jest i dlaczego warto wdrożyć go na swojej stronie?

To, czy serwis internetowy osiągnie sukces, zależy od wielu czynników. Jednym z nich jest monitorowanie zachowań użytkowników. Pozwala to lepiej zrozumieć, w jaki sposób poruszają się oni po stronie oraz w jaki sposób korzystają z proponowanych pozycji. Gromadzenie tego typu danych powinno być podstawą w planowaniu rozwoju witryny. Jednak aby to skutecznie robić, potrzebne są odpowiednie narzędzia. Jednym z nich jest Google Tag Manager. Wyjaśniamy, dlaczego warto wdrożyć go na swojej stronie. Czym jest Google…

Więcej
1 2 3