Wybór dobrej agencji SEO – Google podpowiada czym się kierować

Więcej informacji o tym, czym wyróżnia się dobra agencja SEO.

Kiedy masz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę firmową, z pewnością po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, żeby była ona widoczna na samym topie rezultatów wyszukiwania. Jasne jest przecież, iż w XXI w. widoczność w internecie jest jednym z warunków sukcesu, bo to właśnie stąd znaczna cześć klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak więc wybrać solidną agencję SEO? Należy posłuchać podpowiedzi ekspertów, a najlepiej tych od Google.

Google podpowiada, jak znaleźć dobrą firmę SEO

Nie można negować, iż cała branża SEO, innymi słowy działań związanych z optymalizacją stron www pod wyszukiwarki, powstała i bezustannie rozkwita praktycznie wyłącznie za sprawą wyszukiwarce Google. Pomimo obecności innych alternatyw, jak przykładowo Bing, DuckDuckGo lub Rambler, w dalszym ciągu najistotniejsze są pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto chce być widocznym w internecie, musi pracować na swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku branż, gdzie konkurencja jest mocna, z reguły jest to nieosiągalne bez konsultacji z fachowcami z firmy SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których pojęcie optymalizacji stron jest kompletną nowością, i zamieściło krótki instruktaż, jak znaleźć rzetelną firmę SEO.

Czym zdaniem Google charakteryzuje się rzetelna firma SEO?

Maile Ohye, pracownik, Google z ponad 10-letnim stażem, w prosty sposób tłumaczy, jak zidentyfikować solidną agencję SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech między innymi:

  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od zrozumienia, jak klient prowadzi swój biznes, jakie są cele jego firmy i kto jest jego główną konkurencją,
  • umiejętność oceny budżetu i czasu niezbędnego do zakończenia zakładanych działań,
  • udzielenie stronie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • stała kontrola stanu strony i regularną analizę jej statystyk,
  • udzielenie witrynie wsparcia technicznego i praca nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • zadbanie o ogólną widoczność strony www, a nie tylko pozycjonowanie w wyszukiwarce na określone słowa kluczowe.

Pracownica firmy Google podkreśla również, iż dobra firma SEO w żadnym wypadku nie obieca spektakularnych rezultatów z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony www jest procedurą długofalowym, niejednokrotnie dającą zauważalne rezultaty najczęściej po kilku miesiącach pracy.