Więcej informacji o Kraków agencja reklamowa
Gdy posiada się firmę, obojętnie czy jest się usługodawcą, producentem czy dystrybutorem, akcje marketingowe powinny stanowić istotny element kreowania rozpoznawalności marki. Korporacje oraz duże przedsiębiorstwa mogą sobie pozwolić na organizację i utrzymanie własnych sekcji ds. marketingu, tymczasem małe biznesy, które z rzadka prowadzą akcje promocyjne, zazwyczaj poszukują pomocy u agencji reklamowych.
Agencja reklamowa – grupa specjalistów pomoże Ci w promocji
Agencja reklamowa to ekipa kreatywnych ludzi z wieloletnim doświadczeniem, mających szereg kwalifikacji z zakresu marketingu. Poprzez zatrudnianie zawodowców świetnie orientujących się zarówno w sferze kampanii promocyjnych w internecie (animacje i filmy viralowe, kanały social media), tradycyjnych mediów, jak i grafiki użytkowej (w tym przygotowanie do druku), agencja reklamowa zapewnia klientom kompleksową obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą zlecić stworzenie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i szablonami akcydensów (obwoluty, wizytówki oraz papier firmowy), a te które dysponują już własnym logo mogą być pewne, iż zostanie ono prawidłowo użyte w trakcie tworzenia materiałów reklamowych – kalendarzy, billboardów, folderów lub stoisk targowych. Agencja reklamowa przygotuje też atrakcyjne, unikatowe artykuły na stronę internetową firmy oraz zaplanuje schemat interakcji z klientami poprzez popularne media społecznościowe, jak Instagram, Facebook czy Twitter.
Kiedy warto rozważyć współpracę z agencją marketingowa?
Oferta agencji reklamowej kierowana jest głównie do podmiotów, które nie posiadają własnego działu promocji. Nie jest to jednak, że to jedyny model kooperacji. Działanie agencji często polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w przedsiębiorstwie działowi ds. promocji. Jeśli więc nie ma on praktyki w organizacji konferencji, spotkań z klientami czy targów wymagających przeważnie skrupulatnego planowania, takie obowiązki może przejąć zewnętrzna agencja reklamowa. Może ona też posłużyć za narzędzie wspomagające tworzenie harmonijnej oraz wykwalifikowanej ekipy pracowników – wystarczy powierzyć jej opracowanie programu kursów czy też zorganizowanie imprezy integracyjnej. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji marketingowych, należy jednakże nawiązywać współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do znacznego grona doświadczonych specjalistów. Umożliwi to delegowanie wszelkich przedsięwzięć promocyjnych jednej agencji, a co za tym idzie – większy nadzór nad integralnością kampanii i wizerunku marki.
Nasze dane:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]