Projekt gazety korporacyjnej

Masz kłopot z wykonaniem projektu gazety? Zleć to specjaliście.

Gazeta korporacyjna to wspaniały sposób komunikacji między poszczególnymi działami, ale także rodzaj reklamy. Sprawdźmy więc, jakie materiały można zamieścić w takiej gazetce i dlaczego warto się na to zdecydować.

Projekt gazety – motywuje ekipę

Gazeta korporacyjna może spełniać rozmaite funkcje. Pierwszą z nich jest wspieranie komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa – pisanie o osiągnięciach, pochwalenie się wysokimi wynikami, wywiady z wyróżniającymi się członkami personelu. Wewnętrzne gazetki mają kluczowy wpływ na funkcjonowanie całego przedsiębiorstwa, gdyż znakomicie dopingują personel. To powoduje, że pracownicy bardziej angażują się w życie firmy, czują się dumni ze swojego miejsca pracy, a ich zwykłe powinności dają im większą dawkę satysfakcji. Statystyki pokazują, że firmowy biuletyn sprawia, że członkowie ekipy utożsamiają się z wytwarzanymi artykułami, zwiększa się też poziom pozytywnej rywalizacji. Dużym atutem jest także redukowanie szumów komunikacyjnych między pracownikami, które bywają głównym powodem sporów w wielu przedsiębiorstwach. Korporacyjny biuletyn gwarantuje także pełną przejrzystość działań korporacji.

Projekt gazety – zwiększ zyski

Oczywiście gazeta korporacyjna to również niezastąpiona forma komunikacji zewnętrznej. Broszura może dotrzeć do adresatów takich jak: konsumenci, prasa, potencjalni inwestorzy, uczniowie. Korporacyjny biuletyn dzięki temu spełnia cele marketingowe, zwiększa sprzedaż, a także wspiera działania PR. Planując stworzenie gazety firmowej musimy najpierw zaangażować zespół redakcyjny oraz przemyśleć szatę graficzną. Najlepiej posiłkować się pomocą doświadczonych podmiotów (np. studiów graficznych), którzy wymyślą projekt gazety, określą wygląd gazetki i zadbają o kwestie techniczne. firmowy biuletyn na pewno spełni swoje zadanie.

Nasze dane:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]