Pozycjonowanie stron - poznaj więcej szczegółów o tej usłudze
Pozycjonowanie to wiele działań ,które dążą do poprawienia obecności stron w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Im wyższą pozycję zajmie strona w SERP, tym więcej odwiedzin na witrynie, co ostatecznie prowadzi do zwiększenia ilości transakcji firmy. Inną zaletą tego działania jest poprawa rozpoznawalności usługi, produktu lub samej marki.
Algorytm Google klasyfikuje wszystkie witryny www w oparciu o około dwustu najrozmaitszych faktorów. Efekt tej diagnozy wpływa na to, na którym miejscu strona czy jej podstrona wyświetli się internaucie w SERP na daną frazę. Za kluczowe czynniki rankingowe profesjonaliści do spraw SEO uważają np. linkowanie (off-site oraz on-site), jakość contentu, a także PageSpeed.
Wpisując w przeglądarkę Google jakąkolwiek frazę, użytkownikowi ukazuje się lista stron, których zawartość została uznana za najdokładniejszą odpowiedź na powyższe zapytanie. Jakie adresy pojawią się w SERP na topowych pozycjach? Najczęściej te, których zawartość jest starannie wypełniona właściwymi frazami kluczowymi. a jednocześnie unikalna. Na pozycje wpływ ma też prędkość wczytywania się witryny (zarówno w wersji na mobile, jak i desktopowej), właściwie wykonane kodowanie, jak również reputacja witryn www zamieszczających odnośniki do naszej strony.
Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych – powierz je fachowcom z agencji SEO
Google cyklicznie dostraja algorytm, dlatego warto zostawić pozycjonowanie sklepów i stron www fachowcom. Właściwym wyborem będzie agencja SEO, która ma kilkuletnie doświadczenie w takich działaniach. W takich firmach pracuje wielu ekspertów nie tylko od optymalizacji, lecz także social mediów oraz tworzenia stron. Powierzając pozycjonowanie agencji zewnętrznej zaoszczędzone czas i środki można zaprząc w inne działania, które również zwiększą dochód firmy.
Do kogo adresowana jest usługa pozycjonowania stron oraz sklepów www w Google?
Pozycjonowanie to w głównej mierze usługa adresowana do administratorów stron www, które służą do prezentacji i sprzedaży usług czy produktów firmy. Decydując się nawet niszową działalność niemądrze jest obecnie nie posiadać strony firmowej albo ją uruchomić, lecz zaniechać jej pozycjonowanie. Biznes to ciągłe starania o pozyskanie kolejnych klientów. Według szacunków prawie 97% osób szuka w sieci informacji o lokalnych usługach, co wyraźnie wskazuje do jak dużej grupy odbiorców można w ten sposób dotrzeć. A wyświetlenie się adresu strony albo sklepu na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w przeglądarce niesamowicie zwiększa prawdopodobieństwo, że konsument wybierze naszą ofertę.
Nasze dane:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]