Najbardziej znane osoby w polskim UX 2022 – edycja I

Najbardziej znane osoby w polskim UX 2022 – edycja I

Kwestia User Experience to relatywnie świeży temat na polskim rynku. Niemniej jak we wszystkim, co nowe i świeże można wyróżnić wiele osób, dla których określenie „pionier” czy „przodownik” pasuje jak ulał! Jeżeli jesteś osobą, która chce rozwijać swoją wiedzę, ponieważ na przykład chcesz zostać designer lub masz może własną firmę czy już działasz w branży, ale zżera Cię głód wiedzy, to ta lista jest właśnie dla Ciebie! Poniższe zestawienie przedstawia osoby, które chętnie dzielą się…

Więcej

Czy opinie o firmie mają znaczenie? Skuteczny monitoring marki z BrandMentions

Czy opinie o firmie mają znaczenie? Skuteczny monitoring marki z BrandMentions

Jak nas widzą, tak nas piszą – głosi stare polskie przysłowie. I trudno mu odmówić prawdziwości, bo wizerunek czasem może zaważyć na losach firmy, jej upadku lub sukcesie. Dlatego narzędzia do monitoringu internetu pomagające w analizie odbioru marki są coraz chętniej wykorzystywane w biznesie. Jednym z nich jest wysoko oceniane przez wielu użytkowników BrandMentions. Czy faktycznie to narzędzie zasługuje na aż tak pozytywne opinie? I co możesz zyskać, korzystając z niego? Całodobowy monitoring marki w…

Więcej

Link building poprzez PBN – postaw na wizytówki NAP i artykuły z canonicalem

Link building poprzez PBN – postaw na wizytówki NAP i artykuły z canonicalem

Aby odbiorca znalazł twoją działalność powinieneś nie tylko mieć firmową stronę www, ale także postarać się o jej widoczność na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Do tego kluczowa jest zawartość strony oraz to czy systematycznie pojawiają się na niej kolejne fachowe i pomocne dla klienta treści. Lecz nie wolno również zaniedbać tzw. link buildingu, a więc zdobywania linków zewnętrznych kierujących na stronę. Jednym ze sposobów na link building jest wykorzystanie PBN-ów – prywatnych sieci portali. PBN…

Więcej

Hashtag – czym jest, do czego służy, gdzie go używać i jak monitorować skuteczność?

Hashtag – czym jest, do czego służy, gdzie go używać i jak monitorować skuteczność?

Każdego dnia w postach w social mediach widzimy słowa lub całe wyrażenia poprzedzone znakiem “#”. Dlaczego przed wybraną frazą stawiamy kratkę? Co to znaczy hashtag? Poznaj historię tego znaku i sprawdź, jak dobierać hashtagi do Twoich postów! Czym jest hashtag? Hashtagi to nic innego jak frazy bądź dłuższe wyrażenia zapisane bez użycia spacji i poprzedzone charakterystycznym znakiem “#”. Używane są przez miliony użytkowników na całym świecie – głównie pod postami w social media (np. Instagram,…

Więcej

Zalety optymalizacji stron

Zalety optymalizacji stron

Wydałeś fortunę na swoją witrynę internetową, jednak ta nie zdobywa nowych kontrahentów? Jest doskonale zaprojektowana oraz posiada najnowsze rozwiązania, jednak klientów wcale nie przybywa? Licznik odwiedzin nie rusza się pomimo Twoich starań? Najpewniej przyczyna tkwi w małej widoczności w sieci. Internauci zwykle korzystają z wyszukiwarek – każdy przedsiębiorca powinien więc zatroszczyć się o to, żeby witrynę jego firmy internauci znaleźli bez większych problemów. Jak to osiągnąć? Należy skoncentrować się na stronie, modyfikując ją zgodnie z…

Więcej

Potrzebujesz sceny, barierek lub mebli eventowych? Możesz je wynająć!

Potrzebujesz sceny, barierek lub mebli eventowych? Możesz je wynająć!

Różne imprezy, zarówno te outdoorowe, jak i w zadaszonych obiektach, odbywają się w zasadzie codziennie. Ich organizacja nie jest już w dzisiejszych czasach domeną sporych miejscowości i korporacji. Częstokroć jednakże, kiedy mniejsze podmioty zadecydują o przygotowaniu jakiegoś wydarzenia okazuje się, że nie posiadają stosownego sprzętu, a jego zakup na jednokrotne wykorzystanie jest zwyczajnie zbyt kosztowny. Wówczas polecamy skorzystać z oferty wynajmu sprzętu eventowego. Głośniki, barierki, meble eventowe – co można wynająć? W zależności od rodzaju…

Więcej

Czemu warto współpracować z agencją SEO?

Czemu warto współpracować z agencją SEO?

Firmy i administratorzy portali internetowych, którzy pragną, aby wyświetlać się na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania, mogą to uzyskać na co najmniej kilka sposobów. Pierwszy – najbardziej wadliwy – to próbowanie działań samemu. Nie mając doświadczenia w tematyce SEO i nie monitorując na bieżąco wiadomości o modyfikacjach w algorytmie Google, trudno postępować trafnie i – co najistotniejsze – skutecznie. Kolejny sposób to zatrudnienie na etat obeznanego SEOwca, niemniej jednak nie każda firma może sobie na…

Więcej

Filmowanie imprez, konferencji i targów – skuteczne formy promocji marki

Filmowanie imprez, konferencji i targów – skuteczne formy promocji marki

Filmowanie wydarzeń, eventów oraz imprez to bardzo efektywny sposób na promocję naszego biznesu, usług lub produktów. Profesjonalnie wykonany klip przyciąga uwagę nowych klientów i sprawnie kreuje korzystny wizerunek marki. Obecnie coraz popularniejsze staje się filmowanie targów, konferencji, akcji promocyjnych i wszelkich imprez plenerowych lub masowych, a na rynku działa sporo profesjonalnych firm, które w swojej pracy wykorzystują najwyższej jakości kamery oraz inny sprzęt do produkcji klipów. Z jakiego powodu warto postawić na filmowanie imprez? Filmowanie…

Więcej

Wybór dobrej agencji SEO – Google podpowiada czym się kierować

Wybór dobrej agencji SEO – Google podpowiada czym się kierować

Kiedy masz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę firmową, z pewnością po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, żeby była ona widoczna na samym topie rezultatów wyszukiwania. Jasne jest przecież, iż w XXI w. widoczność w internecie jest jednym z warunków sukcesu, bo to właśnie stąd znaczna cześć klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak więc wybrać solidną agencję SEO? Należy posłuchać podpowiedzi ekspertów, a najlepiej tych od Google. Google podpowiada,…

Więcej

Hurtownia odzieży reklamowej i gadżetów – co znajdziesz w jej ofercie?

Hurtownia odzieży reklamowej i gadżetów – co znajdziesz w jej ofercie?

Biznes nie obejdzie się bez marketingu. W dzisiejszych czasach reklama ma wielorakie formy: umieszcza się ją w prasie, na portalach społecznościowych i w internecie. Jednak w dalszym ciągu nie rezygnuje się ze standardowych nośników reklamy, m.in. z wizytówek lub ulotek. Wykorzystuje się też jeszcze jeden model działań marketingowych, który potencjalni odbiorcy niezmiernie kochają – reklamę poprzez gadżety reklamowe. Gadżety reklamowe – praktyczna i gratisowa rzecz W przeciwieństwie do pozostałych form promocji, różnego typu gadżety są…

Więcej
1 2 3